perjantai 22. huhtikuuta 2016

Mainiota mainontaa

Viime sunnuntain Hesarin sarjakuvasivut yllättivät.


Hyvin toteutettu Lidlin mainos on löytänyt tiensä hienolle paikalle.

Silmänliiketutkimus paljastaisi kuinka paljon mainos sai huomiota ja miten hyvin sanoma ja mainostaja nousivat esiin. Miten on Lidl, laitetaanko toimeksi?

2 kommenttia:

  1. Olisi tarvittu tutkimusta, sillä kesti hetken ennen kuin silmä löysi kohteen.. vaikka sitä nimen omaan etsin. Lidl, otapa heti yhteyttä tähän firmaan!

    VastaaPoista
  2. Tämän huomaamiseen vaikuttaa varmaan aika paljon se, onko Hesarin (ja sen sarjakuvasivujen) säännöllinen lukija. Itse huomasin heti aukeamalla olevan jotain epänormaalia, kun sen eteeni avasin. Ja saman tien katse kulkeutui mainokseen, koska sivun vasen laita ei yleensä näytä tuolta.

    Tämän päivän Hesarissa oli muuten taas samalla paikalla Lidlin sarjakuva.

    VastaaPoista